Seg som smördeg

0kommentarer

Ögonvärk! Eller huvudvärk? Värk ..
Igår började dagen med jobb på Redfellas. Trivs nått så in i norden måste jag säga! Riktigt roligt arbete och jag är så glad att känna såhär! Tusen tack Yoyo:):) Då jag slutade runt 14 tiden sprang jag på Hanna och Sergio på stan och vi tog en snabbfika. Har inte träffat dem på evigheter! Därefter träffade jag Tord och Filip, vi traskade runt lite i Malmö och kikade litta kan man kort sagt säga. Det var planerat att jag och Tord skulle åka till Helsingborg och kolla klänning och kläder till Eriks Whiteparty som äger rum nästa lördag, men då jag redan hittat en på Tradera under natten så bestämde vi oss för att vänta till nästa vecka om vi orkar:) Vi åkte hem och somnade sen istället haha! Så skönt att bara ta en tupplur en timme. Borde jag göra oftare! Senare på kvällen var vi på födelsedagskalas hos Anna. Mycket folk, trevligt och skön stämning!

Nu är det morgon, Tord ligger och sover men snart är det dags att gå upp. Eftersom Prinsessan Viktoria gifter sig idag ska Elisabeth ha en liten tillställning och vi ska hjälpa henne att förbereda grejer och fixa lite. Jag själv är inte speciellt intresserad av att titta på tv för att se på bröllopet.. (får jag säga så ..?) Men det är klart, det är ju en stor händelse för historian antar jag!
Ha nu en solig lördag!
Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej