Mikki heter ja, ja är go & gla som en ask med mjölkchoklaaa!

0kommentarer



Det blev två shottar förmycket igår. Jag skyller ALLT på Markus som "lurade" i mig att det blir kul. (Det känns bättre att tänka så hehe!) Så idag är det mycket fel på magen, humöret är ovanligt spralligt och samtidigt är jag mega trött. Ojsanhoppsan som det kan gå! Mitt i dena smörja så sitter jag uppe på bion i en värme på 30 grader och stinker popcorn. Vart är alla by the way? Inte biosugna idag? Har det kanske något med det underbara sommarvädret att göra? Humm.. Vad ska vi göra? Ta katten och köra?

Måste förresten säga STORT GRATTIS till min kära arbetskollega Rasmus som tog studenten igår:) Usch nu börjar jag gråta igen.. Häromdagen då jag var i stan med mammi och såg massa studenter började jag gråta. Jag vill också ta studenten igen! Helt nostalgisk. Nästa vecka kommer där rinna många tårar, Tintin min lilla kaksmula tar studenten på torsdag, Oscar, Niklas och Simon på fredag. Mina tårkanaler kommer kollapsa! Vattenfast maskara säger jag bara:) Och på torsdagen innan studenten blir det champangefrukost at My place tillsammans med gamla klassen. En liten reunion! Ska bli riktigt roligt! Så ska Johanna sova hos mig dagen innan, ska vi göra oss fina tillsammans och locka mitt hår och dricka jordgubbsbubbel! (Shit så tjejigt!:D) Och baka scones och grejer:)

Nu är det dags att poppa poppisar!
Pusskrambanan /M

Kommentera

Publiceras ej