It feels good!

0kommentarer

En timmes jogging/powerwalk ute vid havet. Älskar det! Solen sken, havet brusade och det luktade tång:) Härligt! Nu i efterhand känns det som bäst då det värker i kroppen samtidigt som jag mjuknar på något sätt.

Idag har jag arbetat stängning på Redfellas för andra gången och jag måste säga att jag trivs enormt mycket. De som jag arbetar med, alla är så rara, vi sammarbetar bra och det blir så go stämning:) Arbetet är jättekul, just nu är jag plaserad på toaststationen och gör alltså alla toasts på lunchen:) I'm starving, It's all greek to me, TBM, Tunariffic och lite fler. Kika in på redfellas.se vettja! Jag längtar tills jag ska få ge mig på alla juicer och smoothies, kommer bli en tuff utmaning att lära mig alla och hålla reda på ingredienserna.


Nu om 10 min börjar Sex and the city! Ska göra mig en kopp te och gosa ner mig framför tven:) Gu så mysigt! Egen  quality time är inte helt fel ibland;):)

Pussaaar nattinatt!

Kommentera

Publiceras ej