Ut i vuxenlivet!

0kommentarer

Johanna och Charlie ska flytta in till Malmö tillsammans i veckan. Flytta hemifrån och bli sambos. Allt vi pratar om  just nu är inredning, fina möbler, vackra stilar som lantslit, lite båtstil, klassiskt, engelskt, mycket mörkt trä, rosor och levande ljus... Jag lockas in i deras lilla dröm, fantiserar mig bort då jag och Johanna sitter och planerar, diskuterar hur vi vill att det ska se ut och så. Tänk ett eget boende och ett helt nytt kapitel i livet. Saken är att jag ska ju inte flytta? Det är ju bara Johanna som faktiskt ska få köpa alla de sakerna vi pratar om och inreda:O Jag ska inte få köpa massa möbler och grajor:( Buhu! Men på den ljusa sidan, jag är lovad att hjälpa till och så har  de lovat att jag ska få ha min egen tandborste och kaffekopp där!:) En dag, då ska jag ha min egen lägenhet. Inreda precis som i min favorit tidning Vakre Hjem:)




vakrehjem.com

Kommentera

Publiceras ej