Skoskav & shopping

0kommentarer

Slutade arbeter klockan 13.45 idag och bestämde mig för att ta en liten tur på stan. Liten kan man inte kalla det! Fem timmar har jag traskat runt med mina små ben och är helt slut! Eftersom Philip och Gustaf skulle komma in och fika på Redfellas då Johanna fortfarande arbetade så ville jag vänta på dom. Men dom kom klockan 17.15 då dom stängde. Sen gick vi ett litet tag till i stan. Men jag hann med mycket:) Träffade bror min och höll honom sällskap vid lunch, tittade butiker och köpte mig en skinnjacka inne på Samsø för 1449 kr! (Halva priset:) Supernöjd! Sen blev det en renare lunch med Frans i solskenet.

Men nu är det filmdags som gäller! Tord har precis kommit hit och vi ska ha myskväll tillsammans:) Ha en fin fredagkväll med er! Pusspuss

Här har vi den!

Kommentera

Publiceras ej