Mycket som händer,

0kommentarer

men ändå så lite.

Jag har varit lite halvkass på uppdatering nu och det beror på att vårt Internet hemma är paj. Det är en del arbete, fast inte så länge på dagarna vilket är så skönt! Jag har ett sjukt roligt jobb och trivs skitbra:) Sen slutar jag runt 14 tiden och har tid till stranden, träning, pojkvännen och lite annat. Jag njuter av sommaren som kommit nu och jag älskar det! Jag mår väldigt bra helt enkelt:) Sen har Stockholmarna har kommit ner till vårt Skåneland!
I fredags var vi på Kaptensgården och snackade hela kvällen. Igår hade jag och Johanna grillning hos henne och bjöd dit ett helt gäng av kära vänner! Härlig kväll med avslutning på strandbaden. Var dock lite besviken på strandbaden eller hur jag ska säga. Det var liksom inte alls som förra året, kändes inte speciellt på något sätt:/ Kanske bara jag som växt ifrån det på nå vis.. Kan inte förklara min besvikelsekänsla riktigt! Aja kvällen var bra iallafall:) Och idag blev det en typisk "NäsetDag", stranden och Kust! Nu blir det nog film däremot.
Jag & Andreas i fredags!


En burgare från grillningen:) Mmumms ..

Kommentera

Publiceras ej