Jag som hade bokat solsken..

1kommentarer

vart i hela fridens namn har den tagit vägen?!

Men jag är ju redan brun och fin som Gustaf säger:) Tackar för att det finns Hawaiian Tropic! Haha! Jag ska inte klaga, Båstad är helt fantastiskt vackert! Igår åkte vi hem till en Martin på fördrink innan vi skulle ut till Madison och hans hus låg i Torekov. Bilvägen dit var helt sagolik, vilken idyll! Jag hade lätt kunnat tänka mig att bo där någon gång i mitt liv, ett sommarhus eller något:) Kvällen var väldigt gemytlig, vi satt ute och spelade spel, drack vin och pratade. En riktig sommarkväll! Madison var kanske inte riktigt som jag "förväntat" mig (jag hade inte speciellt höga förväntningar igentligen) men stället kändes som Strandbaden 06. Alltså inte jättekul om ni förstår:p Men men idag är det nya tag! Johanna och jag har sovit lite middag och har precis gjort oss iordning för en tur i byn (tror jag man säger) och dricka lite kaffe, kolla lite kläder och mysa! Kvällen återstår att se, kanske en runda inom Pepes? Vi ses i dimman ...;)

Puss&Kraaaam!

1 kommentarer

Emilia

17 Jul 2010 18:00

Ha det så kul :) Puss

Kommentera

Publiceras ej