Ursäkta, jag ska bara fota servitrisen!

0kommentarer




Humm.. dagens lunch.. inte bra inte bra!

Stress, jag har luktat mumma, haft en svullen balongmage, sätt allmänt sleten ut.. Mmm stress på hög nivå typ. Och mitt bland all denna stress, utskällningar av missnöjda gäster som tycker det är jobbigt att få vänta på sin tur.. eller då maten tar tid och de måste packa.. (stresspacka där ja) så serverar jag ett bord sin mat, och ser en man kasta sig ner med en kamera riktad mot mig, "oj ursäka, jag ska bara ta lite foton på servitrisen", ursäktade han sig mot de som satt vid bordet där jag serverade maten. Jag kände en gnutta panik i bröstet, (neeeeeej varför just detta tillfälle??!?!?!?!?!) men kunde inte annat än att rodna och flina till som en liten 6 åring. Jag kunde väl fått vara lite förberädd, kanske lite maskara, snygga till mig i håret och torka svetten............ Nejnej här inprovoserar vi.. He he.. Åh suck... Tydligen är det till någon tidning som gör någoe repotage (ursäkta mina stavfel). Vi får väl se va..





Det slutade inte att regna igår..

Utan det slutade idag, fram mot 12 tiden imorse. Galet!
Så det blev en Irish coffee igår kväll för att värma mig lite:) Mysigt! Men den va inte så där värst i min smak..



Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, tvätta kanske?

Pusspuss på er från mig och Tord som nyss dunsade inför dörren
:p

Kommentera

Publiceras ej