Så var man 20 år ..

1kommentarer

Dagen var planerad, både jag och Tord var lediga. Vi hyrde bil och skulle precis åka, då vi får ett litet besked om att Tord måste jobba klockan 17......... Att åka någonstans på denna ön tar en timme, alltså en timme tillbaka. - två timmar alltså. Klockan var 12.00 och ja.. planerna liksom förstördes totalt. Jag har samlat massor av trötthet, tårar och ilska inne i min lilla arma kropp och fick som sagt ett Mikki utbrott. Någon av er vet säkert hur det ser ut liksom:p Så ett nervöst sammanbrott kan man väl säga. Vi åkte iallafall iväg och ja.. Jag vill inte riktigt snacka om hur dagen varit. Ni vet när man liksom sätt fram emot något, planerat och bara längtat! Vi har ju trots allt bara en dag ledighet i veckan.. Så ja, ni kan ju tänka er hur det känns kanske. Man vill ju liksom få också av det man ger, få tillbaka. Jaja, jag ska inte klaga kanske, jag är ju trots allt i paradiset...................................

Nu har jag samlat mig och vi ska ut ett helt gäng och käka tillsammans, fira och ha kul! :) Sen så kommer jag och Tord fira min födelsedag på torsdag då det blir skydiving! Fan vad det ska bli kul:) Och sen tisdag nästa vecka är vi lediga tillsammans, då drar vi innan de hinner ta oss! Då tar vi dagen som vi skulle haft idag helt enkelt.

Jag kommer sakna er, mina fina, rara, underbara, fantatiska vänner ikväll som är hemma i kalla skåne. Jag saknar er, otroligt mycket! Längtar efter er så jag nästan spricker!!!!!!!!!!! Ni förstår inte.. <3

Nu måste jag göra mig iordning, vara hetast, för det är min kväll ikväll;)

Kärlek från mig.

1 kommentarer

Emilia

13 Jan 2010 12:53

Tyckte så synd om dig Mikki. Taskigt av dom.. dummsiar. Hoppas kvällen blev bra i alla fall :) Pussar och kramar

Kommentera

Publiceras ej