Så var det 2010.

0kommentarer

Nyår är avklarad. Ni kan nog inte förstå vilken press man hade på sig, vara helt felfri och få allt att rinna som vatten. Och det gjorde det också! Det kunde inte gått bättre:) Alla fick sin mat, dansa, dricka och fyrverkerier på tolv-slaget.
Till nyårsmiddag serverades det:

  1. Salade Langouste
    1/2 langouste, mangue, maracudja
  2. Foie Gras
    Foie gras de canard, framboise, brioche
  3. Entrecote
    Entrecote de boeuf, vin rouge, pomme Anna
  4. Chocolat
    Variation de chocolats et sorbet

Ruggit gott! Blev en del glass över som var hejdundrans god! Blev några skålar såna.. :) HI! Men fan vad jag saknade mina kompisar. Tittar på lite bilder inne på facebook och känner en blandad känslosmörja mellan ledsen, ensam, utanför, avis (jag hade också velat vara så snygg och fräch med en vacker klänning på mig!) längtan och glad (för att de hade en kul&festlig nyår iallafall..) Visst hade jag också kul igår.. men jag jobbade ju. 11.30-03.00 .. Jag gick och la mig det första jag gjorde efter att vi haft ett sista snack då kvällen va över. Jag hade också velat vara på middag och vara uppklädd i en het klänning och höga klackar, uppsatt hår och dofta Escada. Dricka cider.. Bli serverad istället för servera. Delade känslor i en smörja som sagt..



Snyft .. !



Idag har det varit en skitdag kan jag också säga. Ligger hemma med en sjuklig mage av något slag då den är uppochner och går som en bergodalbana. Kul, som fan. Not. Nä men jag jobbade iallafall fram till det var dags för kvällsserveringen. Det tog typ stopp där och de brast och Erik skickade hem mig till sängen.. Så ja nu ska jag väl sova, kanske somna till en film för att lyxa till det, och se till att vara frisk inför morgondagen. Låter väl bra?:)

Och vet ni vad förresten? Jo om 11 dagar så fyller jag 20 år! Kan ni fatta det?! Kan inte jag iallafall, känns helt jäkla sjukt! Tråkigt att här inte finns något systembolag som man kunde inviga sig på här liksom, får ta det i april när jag kommer hem:) Men jag och Tord (mest jag) har önskat ledighet den dagen för att fira lite:) Tihi :):) Och så har vi också varit tillsammans i fem månader:$:) Lite extra firande!:D Maha!

Ni får sova sött om ni inte redan gör det.. Puss!


Kommentera

Publiceras ej