Ojojoj!

0kommentarer

Nu har det hänt mycket, massor av grejer!

Jag börjar där jag slutade..

Middagen tillsammans med gästerna;
Så trevligt och roligt det var att få bli uppassad, bjuden på middag och så:)! Inte varje dag det händer hihi. Jesse hängde också med och som sagt det var super kul, så härliga människor och så gemytligt det var:) Kändes lite lustigt att gå bland alla gästerna och ta från Buffen som vi i vanliga fall bara får rester från. Och se liksom från en helt annan sida då ens kompisar och arbetskamrater jobbar. Och då älskade Tord min jobba:) Så duktig han är, och så stolt jag kände mig! Min kille:):)

Dags att lämna, dags för nya..;
Tisdagen kom och det var dags för de "gamla" gästerna att åka hem, och nya gäster att anlända på onsdagen. Jag fick en fin påse med böcker och godis och myggejer av mina favorit gäster:) som jag har bra användning av här i värmen! Ihh va happy jag blev! Lika glad som för presenten jag fick av dem dagen jag fyllde 20 år:)

Tisdag kväll; Personalfest all in .. Vart är Thomas??


Kärlek, maj älska!

Lotte Jesse & Anna



Sötaste Oliver med pappa Allan:)

Amanda Silvia & Julia

Det var en väldigt kul kväll, ruggit bra ordnat av bland annat Alice! God mat, bra musik, skön stämning och roligt att få dansa också! Toppen kväll:) Lite synd att vi tappade bort vår kära Thomas.. Nutteputte!

Sms;
Mamma: Min älskade Micki, nu har jag bokat resa! Äntligen ska jag få krama dig! Längtar efter dig!

Min mamma ska komma:):):):):):) Onsdag kväll.. Åh vad jag längtar efter henne!!!


Idag;

Varit i solen såklart!
Börjar nu om 20 min så jag måste skynda mej som in i bomben!!!!!

Pusspuss!


Kommentera

Publiceras ej