Shoppingsuget är över ..

0kommentarer

Eftersom jag och Emy gått och triggat varandra med vårt shoppingsug, och jag gått och varit så himla sugen på kläder, skor och allt som har med att slös pengar så bestämde sig jag, Tord, Erik och Jimmy att åka till ett köpingcenter Destilan (?), och kika lite i butikerna.. Sagt och gjort. Två skjortor, en rosa och en blå från RL, ett linne och ett par vita byxor från Replay och en vit t-shirt med något fränt tryck från D&G .. Allt på rea! :D Jag är skitnöjd!

Nu så är mamma här och det är så himla kul! Känns lite konstigt att se henne eftersom detta är "mitt" hem:p Men ah va det är ljuvligt. Så på söndag ska vi göra en långutflyckt med ******** ena turer. 08.00-18.00 med Sadako, en stor segelbåt:):):) Så kommer pappa Erik på söndag också så det blir nog några utflyckter allihopa och en del midagar och mys i solnedgångarna. Lovley!

Nu är klockan 09.17 och det är dags för mig och mor att käka lite frulle:)

Pusspuss!


Kommentera

Publiceras ej