klumpen i magen ..

0kommentarer

Ligger i sängen i mammas hotellrum och snuttar på en joggi, tittar på en seg film (gör mig inte ett skit eftersom att få se på TV är helt guldvärt!) och så funderar jag en del som vanligt.. Hjärnan går i högvarv så att säga.. Jag längtar hem:( Finns så himla mycket jag saknar! Som jag bara önskade jag hade just nu, på momangen!! Jobbigt.. Typ som att få sova ut på morgonen, slippa känna stress och bara njuta av typ en lördag morgon. Gå och fika på Kust café och hänga där en timme eller två.. Se på tv, ligga och sappa bland kanalerna, Scrubs och Vänner ungefär! Kylskåp. Egen mat som jag kan ta när jag vill, göra mina dippor tillsammans med gurka&morötter, guacomale.. åhh var gott! Och räkost, fan va gott med räkost! Smoothies, att kunna göra mina smoothies.. Mmmmmmmm! Vi hade ju kylskåp som de tog, behövdes till hotellrummen tydligen, och vi skulle såklart få tillbaka dom efter två veckor.. Nu har det gått över två månader och vi har inga kylar tillbaka.. Dåligt. Men vi överlever antar jag. Och så saknar jag Tords säng, knäpp jag vet. Och promenera, ute vid stranden i Höllviken. Malmö och shopping! Åhh gå där inne på gågatan nå stycken och titta kläder tillsammans, fika och snacka skit och problem. Utekvällar, Kb, Inkonst, Strandbaden, att dansa! Filmkvällar och mys! Och så min katt:( Min älskade kära Purry! Den lilla runda saken som lägger sig brevid mig då jag solar som gosar in sig vid sidan, som slår mig på fötterna då jag kommer gåendes på altanen, för att han vill ha uppmärksamhet och bli klappad. Jag älskar honom så mycket, min lilla prins, tjockisen:):) Och så klart er mina vänner.. Tintin min sessa, Charlie med sin sjuka humor, Johanna min fika kaffe brutta, Markus lilla party fisunge, Anders och promenader, Matilda&Frida era snuskisar, Ebba som jag inte träffat på eeeeeeevigheter! Paula, Gustaf.. osv osv .. (saknar ni mig lite också .. ?) Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge? Mm så va det nog ja! Längta.. Men jag måste leva i nuet också, så jag inte längtar bort min tid här. Mitt just nu liv. Jag kan ju inte direkt säga att jag saknar vädret med kylan ni har. Nä, solsken och 30 grader är bättre än snö:p Och att bada i varmt hav med färgglada fiskar och massa palmer runt sig är guld&diamanter. Och nu när mamma är här så är allt 1000 gånger bättre, mer uppskattat, roligare och jag känner mig som ny! Positiv, lycklig och jag strålar innombords:) Min mamma.. Energibrunnen som fyller mig med så mycket glädje hihi!

Nu somnar jag snart av mitt tänkande, så ni slipper läsa mer, och jag hoppas ni sover sött som jag borde:)


Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej