Ett bra slut!

0kommentarer

Gårdagens afton på La Savana tillsammans med fantastiska människor och god mat var super! Toppen avslut som var välbehövt:):):):) En stor grekisk sallad satt fint, jag åt tillochmed tomaten! (Jag hatar färsk tomat i vanliga fall).



Då vi kom tillbaka till Hotellet och satte oss i baren för att ta oss lite drinkar, så sa vår bartender Erik det att ett gäng gäster "Bröderna Grus", hade lämnat en liten present till mig! Söta plastblommor och en påse med en Plaza tidning, colanappar, stearinljus och "tatuering":P Jag blev så himla glad! Det värmde i hjärtat verkligen:)


Hihi!



Idag har jag legat i solen och stekat hela dagen, bokat skydiving till imorgon klockan 09.00! Fattar ni? Jag ska hoppa imorgon:D:D:D:D Pirrar i hela mig när jag tänker på det! Efter hoppet blir det bad och sol innan jobbet kallar:) Helt sjukt vad jag längtar!

Nu ska jag jobba, måste skynda mig! Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej