Min ledig dag

1kommentarer

Jag har varit ledig idag:) Heeeeeeela dagen! Bara njutit, ätit frulle i solskenet, legat i solen, badat i havet tillsammans med Tord och elaka fiskar som bitts!, ätit en tonfisksallad på stranden Pärlan, tvättat kläderna och våra lakan (nu ligger jag i nytvättade, det luktar så gott och det är så underbart!!), powerwalk/joggat/kört bodycombat på stranden (mm.. jag såg nog rättså fånig ut, men jag hade kul och de va najs:))


Här har vi då mig, redo för lite motion:p


Efter en timme då jag blivit vaaaaaaaaaarm så blev det bad i solnedgången:)



Just nu så sitter jag här, i sängen med datorn i sängen och har ganska tråkigt. Käkat en halv ananas, massa nötter, tre bananer och det är = ont i magen! Att jag aldrig lär mig.. hehe
Annars då.. LAlalaLala.. Tord jobbar och jag hoppas på att han kanske slutar snart och kan gosa ner sig i sängen med mig:) Har snokat bloggar och känner nästan jag är smått ballögd!


Goodnigth, time for blondie to sleep!

1 kommentarer

Emilia

25 Feb 2010 17:49

Åh vilken mysig dag Mikki. Skicka hem lite sol till oss, vi behöver den :) Varmaste kramarna

Kommentera

Publiceras ej