I min säng!

0kommentarer

Äntligen äntligen kan man koppla av! Idag har det varit ganska tungt att jobba, kanske medtankepå att jag var ute och kalasade igår natt.. (jag får skylla mig själv) Utelivet här ganska mycket anorlunda än hemma i Sverige, det var ju liksom inte Strandbaden eller badhytten.. Och jag är ju utomlands, vad har jag att förvänta mig? Ah jag hade kul iallafall, dansade och snackade med ikke engelsk talande fransmän:p Låter så himla kul när de försöker, och det liksom inte går alls som dom planerat! Mahaha va jag hade roligt åt de:) Sen så var vi många från personalen, tre fyllda stortaxi och det var ett jäkla drag. Todden min ville dock inte följa med och valde att stanna hemma.. Idag får jag den tillbaka på näsan och får stanna hemma i sängen helt ensaaaaaam då han är nere i baren. (jag får skylla mig själv där också). Men men jag har det skitmysigt, snokar bloggar, lyssnar på musik och käkar ananas:) Fast jag tror jag måste sluta äta nu, eftersom jag får sår på mina läppar av alla syrorna (eller ja något sånt!).




Annars så sitter jag också och tänker lite på sommaren som närmar sig. Vad ska jag göra? Jobb någonstans eller så.. Jag älskar ju att jobba som servitris, träffa människor, det sociala, se till att mina gäster har det bra, är nöjda&glada, hälla upp lite mer vin och behandla dom som jag själv velat bli serverad. Jag får en sån kick, är gästen glad så är jag glad. En obeskrivlig känsla faktiskt. Så jobb som servitris vill jag ju såklart, men vart? Malmö eller Stockholm.. Fram till oktober sen blir det antingen Australien eller kanske en säsong i alperna som skidguide. Får väl se vad hjärnan kommer fram till. Det är ju trotsallt bara februari, men jag är ju den sortens människa, en Planerare.

Nu ska jag se på film i min ensamhet och försöka låta bli att röra ananasen!
Hoppas ni sover sött:)

Kommentera

Publiceras ej