Förbannade skit ö!

0kommentarer

Dåligt väder med massa elaka moln, inställd utflyckt (IGEN!!) och ingen biljä*vel att hyra...... Kan vi ha mer otur? Kan jag bli mer irriterad än vad jag redan är? Nej känns inte så.. Men mamma är glad, hon är ju på semester i Karibien och har solat i tre dagar och fått så mycket färg att det ser ut som om att hon kastat sig i en jordhög................ Brunare än mig som pressat under tre månader. Mmm.. livet är fan orättvist ibland! Jag har ingen bra dag idag alltså, ni förstår jag skämms ju över att allt bara blev så sabbat idag, våra fina planer.. Men å andra sidan är det inte mitt fel för fem öre! Jag ska inte göra dagen dålig för detta "big" issue, klockan är 13.30 så dagen är ung! Långpromenad på stranden (om vi pallar hehe), kaffelatte i strandbaren och chittchatt med mammsen v:) Sen snart klockan 15 slutar älskipälski så då ska vi leka med honom också, och Erik som kom igår.

Hihi.
Hi Hi Hi.. ih!

Hej&Då, vi ska la ta lite bilder nu tralalalalalalalala.

Kommentera

Publiceras ej