Bikini frossa..

1kommentarer

Vi åkte på lite snabbshopping igår, jag, Tord och Vincent (Vincent är vår dykinstruktör).
Pojkarna köpte dykgrejer och jag inhandlade två bikinisar:) Tänkte att det kan väl vara en bra invenstering nu när jag nästintill lever i badkläder.. (Om man bortser från mina arbetskläder hehe!)


De här två godingarna blev det, ur butiken Banana Moon.
Eftersom jag inte orkar ta bilder på mina egna så lånade jag från deras egna hemsida,
www.bananamoon.com :)
Är faktiskt väldigt glad, blir kul att ha något eget och anorlunda (förhoppningsvis) nu till sommaren hemma i Sverige:) Tänk, det är ju inte alls långt kvar! Pirrar i magen av att tänka på det.. 10 veckor och fyra dagar:o

1 kommentarer

Emilia

16 Feb 2010 20:07

Vilka söta bikinis Mikki! Kommer ihåg känslan när jag också var iväg, man uppskattar småsaker mycket mer när man är borta. När man är hemma så är det så vanligt så man inte tänker på det. Men NJUT nu in i det sista. Du kommer att sakna det också när du väl är hemma. Saknar dig. Puss

Kommentera

Publiceras ej