to drenge og en pige ..

0kommentarer

Lilla husmor Michaela till er tjänst. Två pojkar i lyan (japp ni läste rätt, där kommer en till!:) gu så trevligt! Så den 25 får vi oss en liten Oskar ner till Avoriaz. Jag kan tänka mig att det blir såhär i fortsättningen.. "Städerska, jag? Nejnej jag tycker bara om att ha rent och allt i sin ordning. Pedant, jag?  Men gud nej! Jag gillar bara att allt ligger fint och snyggt.." Jag kan liksom inte leva i kaos. Johanna vet vad jag menar, sen är man ju lite arbetsskadad. Det är väldigt mycket danska här borta och det kommer nu bli ännu mer. Man får anpassa sig. Varför prata svenska när man kan danska? Pratar jag konstigt när jag kommer hem så vet ni varför. Och min engelska har dragit igång.. Lite knackig men det går väl bra. Typ. Nu har vi (jag) städat lite till och hängt upp en fin stor Nortlander flagga i taket. Passar in med resten av den lila/oranga/limegröna inredningen:) Blev super fint!

Tid att pysa ner och möta Ida och Louise, middags dags!

See yah!

Kommentera

Publiceras ej