Om 20 dagar

1kommentarer

Tänk, då sitter vi på planet hem:D HELT SJUKT! Tiden har rusat iväg som bara den ju! Nyss va det jul&nyår och rätt som det är blir det 1 april.. . 1 APRIL?! På onsdag kommer gänget från Skåne och gu va det ska bli roligt!:) Som ni kanske märkt någon av er så har det varit lite ont om uppdatering, vilket beror på att jag jobbat två veckor i sträck nu = en väldigt trött Mikki. Men på torsdag är jag och Tord lediga tillsammans och ska umgås med hans familj:) Längtar så himla mycket! Riktigt mycke:):) Sedan sista veckan vi har kvar, alltså från den 12-19 april arbetar jag enligt detta schemat nedanför.

(D=17-stängning & LD=11.30-22)

Måndag, D
Tisdag, OFF
Onsdag, OFF
Torsdag, OFF
Fredag, LD
Lördag, LD
Söndag, D
Mångda, D
Tisdag, HEMGÅNG!

När jag ser det framför mig så blir jag helt i extas och är grymt nöjd över att jag jobbat två hela veckor. Tre lediga dagar, i rad, fattar ni så underbart? Nä det är nog svårt.. Men jag kan säga det, helt fantastiskt! Ska verkligen försöka göra något speciellt av de dagarna, mer än att bara sola och försöka bli ännu mer pepparkaka:p Något minnervärt. Vi får väl se:) Har hört ni börjar få vår hemma också, tummen upp för det! Skönt med lite grönt&skönt. Jo jag har ju tagit mig tid att söka en del jobb här med min fina lilla data och vet ni vad? Där finns ett och annat på G:):) Hoppas det bara går min väg!! Maha!


Nu blir det film&mys med Louise!:)

1 kommentarer

Ifranks

03 Apr 2010 09:44

Fin bild på dig.

Svar. Ja visst är hon fin



//Ifranks!

Kommentera

Publiceras ej