Min dag

0kommentarer

Soft.

Chillat, lullat runt i huset, fixat bilder från säsongen, varit hos öronläkaren och sugit ut all jäkla skit och sand ur öronen:) (ni kan nog inte föreställa er så skönt det var, dock en ganska nasty känsla! Efter att ha gått i några månader och hört successivt sämre, så kändes det underbart att kunna höra ordentligt på båda öronen!) Senare kom Markus förbi och välkomnade mig hem med en flaska skumpa:) Så satt vi och pratade ett tag. Och så har jag äntligen varit på systemet för första gången! Köpte tillochmed två cider till mamma;):) Haha! Men jag har nog förstorat det hela en del.. Så coolt var det inte och killen i kassan hånade mig när jag berättade (med mitt feta leende av lycka) att det var första gången! "Aaaahaaa ska du rama in kvittot då eller?" (fan tjejen, det är fredag, ser det ut som att jag bryr mig?) Nä, han kunde nog inte bry sig mindre:p Vad väntade jag mig till svar egentligen? Nä jag får tåla att inte alla glädjs lika mycket som jag till att kunna gå på systemet:p:D

Kvällen blev också lugn, ville bara ha en myskväll med mamma och pappa framför tven. Vi valde att se Disturbia som visas på kanal 5, eller jag valde det eftersom båda tråkmånsarna somnade. Tack för den! Kommer man hem efter ett halvår och ska ha myskväll så kan de inte ens hålla sig uppe till klockan 22. Hepp! Aja det kommer fler kvällar givetvis:) Men fan va kuslig filmen va! Fick ta fram datan som sällskap för att inte bli helt vettskrämd! Nä usch för att titta sånt ensam, hade velat ha vTordv här som jag kunnat klamra mig fast vid:) Nu ska jag nog ut och promenera, en kvällspromenad äntligen! Har varit påtok för rädd för att gå ensam utanför Hotellområdet.. Man kan aldrig vara för försiktig?

Nä mina vänner, hoppas ni har en bra fredagkväll, lika härlig som min:)

Vit prick jag i pannan? Hudförändring??? What the fu*k???

Kommentera

Publiceras ej