Vååååååårväder!

0kommentarer

Nu har jag varit på lång-powerwalk-promenad ute vid stranden i Höllviken! Det enda som fattades var ett par ordentliga skor på fossingarna! (Dåliga skor tar jag inte nästa gång iallafall!) Men det gjorde inte så mycket för det var så himla härligt! Uppfriskande för näsan och skönt för mina korta små ben:) + att mina fötter ser/är redan  sönder slitna efter säsongen som servitris.. Men det gör inget heller för snart ska dom på behandling tillsammans med Tintins fötter på Spa&fotpedikyr:D Längtar redan hihi superduper mycket!!!

Har varit i Malmö idag tillsammans med min kära Tintin. Drack smoothies, kikade i affärer och hittade en söt blus från The Garden H&M (är helt såld på den kollektionen!) Sen hälsade jag på Emilia inne på MELOA. Har varit en bra dag, soft och gött väder. Visserligen är det kallt om näsan, men sommaren kommer hit med små steg, verkar ju som att vi tog med oss solskenet hem också:):)

Vad tycks?
Visst är den helt bedårande?:)

Kommentera

Publiceras ej