I am Home.

0kommentarer

Efter en flygresa på typ 10 timmar, som jag sov bort:) så är jag hemma i Höllviken! Väldigt konstigt men mycket skönt! Första tanken då jag kom ut ur planet och andades in luften var hur frisk den var. Helt kall och fräch:) Men som sagt, kall!! Så kallt här är:p Efter att ha varit i en värme på 35+ och sprungit runt i lätta och korta kläder så är det nog inte så konstigt att jag fryser.. Första vi gjorde var att åka ner till Skanör och fika på Kust! Mamma och jag delade en Grekisk sallad och Tord tog en Club Sandwich! Ruggit gott:) Sen ikväll har Emilia, Niklas, Tintin, Johanna, Charlie och Paula varit på middag, mysigt att få träffa dom igen och prata massor! Har hänt en del här också sen jag lämnade, tiden har inte stått still:P Men det är skönt att vara hemma, fast jag längtar tillbaka redan nu.. Den lilla världen som va där. Allt här känns så stort, som om man tagit sig ut ur en bubbla:/ Märkligt.

Nu är klockan mycket och jag är trött i hela kroppen och huvudet..
Dags att nanna, dröm sött!

Kommentera

Publiceras ej