Smått&Gott

0kommentarer

Åh jag fick mitt nya shema imför nästa vecka, är så lycklig! Inte alls lika långa dagar som denna veckan:D

Måndag: 17-23.30
Tisdag: 11.30-17
Onsdag: 15-23.30
Torsdag: LEDIGA!!
Fredag: 11.30-22
Lördag: 17-23.30
Söndag: 17-23.30

Ihhhhhh!



Där kom ett packet till mig i receptionen igår förresten...



Tack världens bästa pappa! :)



Vår lediga dag. (I torsdags alltså)




Ojojojojojojoj.... Nu är klockan 10.48 och både jag och Tord börjar klockan 11.30-22. Men jag är inte bitter idag, Gårdagens jobb gick otroligt bra för min del! Trevliga gäster, söta barn att gullprata med (jag har blivit riktigt bra på det nu;)) och det flyter på liksom. Jag har lärt mig esspressomaskinen nu så jag gör egen latté på dagarna.. himelskt! Och nu har jag fått sova inatt! (Stort tack till Peter!) Tänk vad lite kyla kan göra:)

Dags att vila lite inför jobbet, och jaga ut en liten krabba som jag nyss upptäckte i vårt lilla boende!



Hejhoj oboy!

Kommentera

Publiceras ej