MÖÖÖR!!

1kommentarer

Som en skummgummibanan:)

Dagen är över, jag ligger i sängen och softar,hi! Gick riktigt bra ju, seg lunch dock och jag kände ingen ork efter att min mage kolapsade sådär 10 min innan jobbet kallade. Härligt .. not. ;)

Imorgon börjar dagen redan klockan 08.00, då jag ska stå färdig och redo för en heldag tillsammans med pojkarna Kasper, Jesse, Erik och Thomas! Tord den stackaren får inte följa med eftersom han börjar jobba redan klockan 11.30. Men först ska vi typ köra någonstans och vandra, sen bada, sen vandra lite till och tillsist en snabbis om köpcentret då jag ska inhandla mig peeling till ansiktet, en fil till mina förstörda fötter, ett par nya skor om jag hittar och ett par asheta vita Bananamoon shorts! (Jag skulle köpt dem sist då vi var där men jag glömde såklart..) Nu så blir det läggdags för min del:)


Godisnattis.

1 kommentarer

Mamma Carina ,Pappa Peter.

09 Dec 2009 20:07

Sötungen, vad gosigt brun du har blivit...Sov så gott.

Kommentera

Publiceras ej