Inget internet ..

0kommentarer

ingen uppdatering! Nu efter 1 vecka och 4 dagar så har det äntligen börjat fungera! LYCKA!
Har gått och blivit galen efter att inte kunna vara inne och snoka, prata på skpye och facebook! Men nu så:)

Tiden har flytit på, jobbet går fint men nu ikväll börjar två veckor av helvete (som cheferna säger:p) då det är julveckorna, julafton och nyår. Jag och Tord fruktar ju nyår mest då det blir sen och arbetsam dag. Men det ska nog gå! Såg en trollslända idag:) Blev så glad eftersom det är tur&lycka, vilket faktiskt är sant! (eller har jag bara inbillat mig det?)

Hur som helst är det julafton imorgon, vilket känns helt knäppt och nästan lite fel. Vi ligger ju i solen och blir små pepparkakor, badar i havet som små fiskar och glider runt som riktiga glassar. Ja och jobbar som tokfisar! Men GodJul känns konstigt att säga:P Men imorgon blir det julmorgonmys tillsammans jag&älsklingen min, lite prat med våra älskade familjer och sen klockan 15.00 är det dags för jobb.

Nu måste jag ta mig en dusch kära vänner, saknar er mycket!
Måste säga att jag är avis på den snön som jag hört er få .. Fast jag skulle inte byta ut det mot denna värmen.. ;D MAHA!

Kärlek till er!


Kommentera

Publiceras ej