I want it to be tomorrow ..

1kommentarer

01.00

Kvällens pass är avklarad. Nya gästerna kom och planet var 1,30 timme försenat = Senare kväll på jobbet. Allt gick så bra! Man känner verkligen att man växer, har vuxit inom servitris grejen. Har tillochmed börjt lära mig lite franska:) Dock får man sig en och annan smäll, kanske för att man inte kan alla de typ 200 borden, alltså namnen på alla.. Eller för att man inte går tillräckligt snabbt eller inte kan öppna en vin snabbt, allt tar ju sin tid kan jag tycka. Framör allt från att ha gått från att aldrig ha serverat till att vara duktig servitris! Jag är nöjd med mig själv:) Och de andra här som inte jobbat inom yrket tidigare.

Imorgon är jag och Tord lediga. Ni kan nog inte förstå den känslan att inte behöva jobba, vara ledig en dag, det är en sån frihetskänsla! Underbart!! Så har vi hyrt vår personalbil och ska ut på äventyr. Vad vi ska göra vet vi inte riktigt, utan tar det lite som det kommer, bara vi kommer bort från Hotellet:p Hehe!

Ursäkta dålig uppdatering, ni får ha förståelse för att orken inte riktigt finns där efterjobbet.. Ska försöka bättras! Saknar er där hemma, massor! Önskar att ni kunde vara här med oss.

Kärlek från oss.

1 kommentarer

Emilia & Matilda

10 Dec 2009 17:47

Heej Godingar! Hoppas ni har det mysigt på er lediga dag. Vi fick en stund över i julruschen på meloa så vi tänkte slänga iväg en liten kommentar till er :) Kramar från oss

Kommentera

Publiceras ej