Blablablablaaaa............... !

0kommentarer

Vi jobbar över, vi får inte äta frukost efter halv 10 ............. ? Va? Oftaminkofta att jag orkar gå upp tidigt efter en gårdag med 12 timmars arbete. Nixpix. Men så har man ju skvallerbyttor (no name) här på vår lilla ö. (lönt) Ibland hade jag kunnat simma hem om det så gick! Hem till mamma, pappa, niklas, emilia, tintin&mina vänner, purry, farmor, farfar&karin, mormor...... Det som står mig nära i hjärtat. Eller så hade jag velat skicka hit er i posten i ett paket, öppna er en för en! :) Nä då jag är en normal människa som tänker så hihi!

Snart är det dags för arbete igen, 11.30 - ... (not najs)

Men imorgon ska jag och älskopäsko på utflyckt tidigt på morgonen eftersom vi börjar lite senare. Gäller att jag får liv i Herr T bara.. Han älskar ju att sova he he he.

Nu: Duschen!

Ciao!

Kommentera

Publiceras ej